Uvjeti i pravila korištenja

 

Korištenjem Pauza.hr web i mobilnog servisa za naručivanje hrane i pića, suglasni ste s uvjetima korištenja, stoga vas molimo da ih pažljivo pročitate.

Ime i autorska prava

Ime web i mobilnog servisa Pauza.hr je registrirani žig pri DZIV za usluge u razredima 35,39 i 43 iz Međunarodne klasifikacije proizvoda i usluga. Cjelokupan sadržaj na Pauzi.hr, kao što su tekstovi, grafike, logotip, fotografije te programski kodovi vlasništvo su tvrtke Ozon Media d.o.o.

OZON MEDIA d.o.o.
Radnička cesta 47
10000 Zagreb
Hrvatska
OIB HR73891835248
www.ozonmedia.com.hr

Kopiranje, preprodaja, izdavanje i/ili izmjene bilo kojeg dijela internetskog portala bez suglasnosti tvrtke Ozon Media d.o.o. strogo je zabranjeno.

Korisnički račun

Kao registrirani korisnik web i mobilnog servisa Pauza.hr, odgovorni ste za održavanje i povjerljivost podataka vezanih uz vaš korisnički račun, lozinku, ograničen pristup vašem računalu te prihvaćate odgovornost za sve aktivnosti ostvarene putem vašeg korisničkog računa.

Korisnički račun će biti automatski blokiran onim korisnicima koji nemaju potpune podatke potrebne za registraciju za dostavu hrane te će biti blokiran u slučaju bilo kakve zlouporabe web i mobilnog servisa Pauza.hr od strane korisnika.

Osobni podatci

Osobni podatci koji su prikupljeni od strane nešeg web i mobilnog servisa bit će korišteni isključivo u skladu s Politikom zaštite privatnosti Pauze.hr.

Kako biste koristili Pauzu.hr, vaši osobni podatci moraju biti ispravni. Administratori imaju pravo ažurirati neispravne ili nepotpune podatke korisnika.  

Cijene online naručivanja hrane

Usluga online naručivanja hrane na web i mobilnom servisu Pauza.hr ne naplaćuje se. Plaćate cijenu hrane i pića koja je navedena prilikom naručivanja. Neki partnerski restorani mogu naplatiti uslugu dostave prema cijeni koja je jasno navedena prilikom naručivanja hrane.

Cijene i proizvodi koje nude restorani

Svi podatci na web i mobilnom servisu Pauza.hr, vezani uz cijene, specifikacije i raspoloživost proizvoda dobiveni su od strane partnerskih restorana.

Postoji mogućnost da se podatci na Pauzi.hr razlikuju od onih koji su navedeni na jelovniku restorana. Web i mobilni servis Pauza.hr nije odgovoran za navedene cijene niti kvalitetu naručenih proizvoda.

Dostava

Dostavu naručene hrane i pića obavljaju partnerski restorani i njihove dostavne službe. Restoran može naplatiti dostavu kao dio svoje usluge. U tom slučaju, prilikom naručivanja hrane, korisniku će biti jasno istaknuta cijena dostave na stranici restorana te u košarici.

Provjera narudžbe

Nakon što izvršite narudžbu koristeći usluge web i mobilnog servisa Pauza.hr, postoji mogućnost da vas restoran zatraži dodatne informacije zbog provjere prije prihvaćanja narudžbe. Restoran je ovlašten kontaktirati vas kako bi izvršio takvu provjeru te zadržava pravo odbiti bilo koju narudžbu i/ili ograničiti količine bilo koje narudžbe.

 

Načini plaćanja

Korisnici web servisa Pauza.hr mogu birati između nekoliko način plaćanja. Plaćanje može biti gotovinsko prilikom preuzimanja narudžbe, karticama prilikom preuzimanja narudžbe putem POS aparata koji je u vlasništvu restorana, online - karticama putem web i mobilnog servisa Pauza.hr. U slučaju online kartičnog plaćanja korisnik je dužan unijeti podatke kartice u za to predviđena polja.

Kada korisnik odabere način plaćanja: Online, Pauza.hr putem sustava WSPay provodi predautorizaciju, odnosno provjeru kartice kako bi se utvrdilo je li kartica aktivna te ima li na njoj dovoljno sredstava za željenu transakciju.

Takva predautorizacija vidljiva je na pregledu transakcija kao rezervacija iznosa, odnosno ˝REZERVACIJA˝. U trenutku predautorizacije vaša kartica još uvijek nije terećena.

Nakon predautorizacije, korisnik vrši posljednji korak u narudžbi - ostvaruje komunikaciju s restoranom kako bi dobio/la informaciju o dostupnosti jela i vremenu dostave.

U slučaju da je narudžba otkazana od strane restorana ili korisnika, aktivira se proces otpuštanja rezerviranog iznosa te se kartica ne tereti.

Također, restoran može prihvatiti samo dio narudžbe te se u tom slučaju postupa isto kao i u prethodno navedenim situacijama - započinje proces otpuštanja rezerviranog iznosa i naplaćuje se samo dio koji je prihvaćen.

Dodatno, u nekim restoranima korisnici mogu plaćati i Pauza kuponima.

 

Izdavanje računa

Restoran izdaje račun, a Pauza.hr je samo posrednik u procesu naručivanja i naplati kod online kartičnog plaćanja.

Pravila korištenja kupona

Uz svaki će kupon biti jasno istaknuti uvjeti korištenja.

Dodijeljeni kupon možete iskoristiti samo jednom, osim ako nije drugačije navedeno.

Kupon se može iskoristiti upisivanjem koda kupona kojeg je korisnik preuzeo prije potvrđivanja narudžbe.

Klikom na „provjeri“ možete provjeriti je li kod prihvaćen ili nije tj. je li uneseni kupon valjan ili nije. Ako ste upisali kupon koji nije valjan dobit ćete obavijest. To se može dogoditi iz nekoliko razloga (isteklo je vrijeme iskoristivosti kupona, kupon je naveden pod krivim imenom, iznos košarice nije dovoljan…)

Popusti se ne mogu kombinirati. Ako restoran daje popust na određene iznose i ako korisnik ostvari taj iznos, ne primjenjuje se popust s kupona, nego se primjenjuje popust restorana. U ovom slučaju kupon možete iskoristiti drugom prilikom pod uvjetom da i dalje ispunjavate kriterije (rok iskoristivosti, minimalni iznos košarice i sl.).

Kupon se može iskoristiti samo ako korisnik ispuni košaricu s određenim iznosom. Ako restoran odbije narudžbu ili jelo zbog kojeg iznos košarice postaje nedovoljan za iskorištavanje kupona, kupon postaje nevaljan. U tom se slučaju narudžba može iskoristiti bez kupona ili se može ponoviti pod uvjetima koji su potrebni za iskoristivost kupona.

U postavkama korisničkog računa, pod pregledom narudžbi, možete provjeriti pri kojoj ste narudžbi iskoristili dodijeljeni kupon.

Postavljanje komentara

Komentiranje je dobrodošlo. :)

Da biste komentirali i ocjenjivali uslugu restorana morate biti registrirani korisnik Pauze.

  1. Vlasnici i djelatnici restorana ne mogu pisati komentare.

  2. Komentirati i ocjenjivati uslugu restorana iz kojega ste naručili hranu možete na temelju dojma kojeg ste steknuli, a koji se odnosi na uslugu dostave, kvalitetu same hrane, pakiranje te profesionalnost i uslužnost osoblja.

  3. Komentar možete ostaviti najkasnije 3 dana od zadnje narudžbe ostvarene u tom restoranu. Ako ste ostavili komentar (prigovor) koji ukazuje na grešku restorana, restoran će u roku od 15 dana, reagirati na vaš komentar. Kako bismo potaknuli naše restorane-partnere da nastave pružati vrhunsku uslugu, zamolit ćemo ih da vas kontaktiraju kako bi mogli ispraviti učinjenu pogrešku. Ako ste komentirali uslugu Pauze.hr., kontaktirat ćemo vas u svoje ime.

  4. Maksimalna dužina komentara je 500 znakova.

  5. Potičemo i pozdravljamo sve komentare koji su pisani na konstruktivan način s dobrom namjerom kako bi restoran mogao učiti iz svojih pogrešaka i zahvaljujući komentarima mogao poboljšati svoju uslugu.

  6. Komentari koji sadrže bilo koji oblik komercijalnog poticanja, lančanog i masovnog mailinga te bilo koji oblik spama bit će izbrisani.

  7. Na komentar vam može odgovoriti Admin ili Restoran.

  8. Pauza.hr zadržava pravo uklanjanja svih onih komentara koje smatra neprimjerenima ili opravdano sumnja na kršenje nekih od pravila komentiranja.

  9. Pauza.hr zadržava pravo moderiranja komentara.

  10. Pauza.hr zadržava pravo cenzuriranja dijelova komentara.

  11. Pauza.hr će u iznimnim slučajevima, kada se restoran tereti za povredu sanitarnih mjera, komentar ukloniti sa svojih stranica, te nastupiti kao posrednik između restorana i korisnika do razrješenja situacije koja je dovela do takvog komentara.

  12. Korisnicima koji će kršiti pravila komentiranja na Pauza.hr onemogućit ćemo ostavljanje komentara i ocjena.

  13. Želite li izmijeniti ili izbrisati komentar pišite nam na pauza@pauza.hr i mi ćemo to učiniti za vas.

 NEMOJTE:

  1. pisati VELIKIM slovima

  2. pisati vulgarne, rasističke, seksističke, homofobne komentare

  3. pisati prijetnje

  4. pisati uvrede na vjerskoj osnovi

  5. pozivati korisnike na bojkot restorana

  6. lijepiti linkove - isti će biti automatski izbrisani iz komentara i neće se prikazati. Na ovaj način štitimo Pauzu od raznih štetnih spam linkova

  7. pisati reklame ili oglase

  8. pisati imena trgovačkih marki

  9. pisati komentare poput „katastrofa“, „bez veze“, „odlično“, „5+“ ili komentare praznog sadržaja. Ako ste bili zadovoljni napišite zašto ste bili zadovoljni, a ako niste bili zadovoljni, napišite zašto niste, odnosno što je moglo biti bolje

Ne bismo htjeli uklanjati kritike, no kako bismo bili sigurni da je Pauza.hr mjesto za izricanje mišljenja na konstruktivan način, morat ćemo povući crtu kod uvreda, neutemeljenih optužbi i govora mržnje.

Objavljivanje komentara na Pauzi.hr je urednička odluka te mi odlučujemo koliko je potrebno moderirati određeni komentar prije prikazivanja na našim stranicama.

Stavovi i mišljenja izražena u komentarima korisnika Pauze.hr ne odražavaju nužno stavove i mišljenja tvrtke Ozon Media d.o.o. niti njezinog osoblja.

Kako se odjaviti s web servisa Pauza.hr?

Ako želite odjaviti svoj korisnički račun s našeg web servisa pošaljite nam e-poruku na pauza@pauza.hr i naši će vas administratori odmah odjaviti.

Ostalo

Postoji mogućnost da stranice restorana sadrže greške ili propuste vezane uz opis, cijene ili raspoloživost proizvoda. Pauza.hr zadržava pravo na izmjene i ispravke grešaka i propusta bez prethodne najave. Također, Pauza.hr zadržava pravo brisanja bilo kojeg ponuđenog proizvoda ili usluge u slučaju greške ili propusta u opisu ili u slučaju sličnog razloga.

Ograničenje odgovornosti

Pauza.hr je samo posrednik u naručivanju hrane i ne odgovara za kvalitetu hrane, usluge i dostave. U nadležnosti je samih restorana da brinu o kvaliteti hrane i usluge, neovisno o tome naručuje li se hrana putem Pauze.hr ili telefonskim putem.

Ozon Media d.o.o. ne jamči da će web i mobilni servis Pauza.hr biti bez grešaka u sustavu. Ovo ograničenje primjenjuje se na bilo koju štetu ili povredu nastalu prilikom pojavljivanja grešaka, prekida, kašnjenja u prijenosu podataka, računalnih virusa, ili pada Internetske mreže.

Način podnošenja prigovora i reklamacije

U slučaju nezadovoljstva uputite nam prigovor.

Omogućujemo podnošenje pisanog prigovora putem pošte na gore navedenu adresu sjedišta društva te putem e-pošte na pauza@pauza.hr. Kako bismo bili sigurni o kojoj je narudžbi riječ, molimo da prilikom podnošenja prigovora navedete datum i broj narudžbe te svoje korisničko ime, e-mail adresu i/ili broj telefona verificiran u vašem korisničkom računu. Sve informacije možete vidjeti u svom korisničkom računu. Potvrdit ćemo primitak i odgovoriti na poruku u zakonskom roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.

Rezolucija EU Komisije o rješavanju online sporova

Detaljnije o rezoluciji EU Komisije vezano za rješavanje online sporova možete pogledati na linku: EU Consumers website

Izmjene Uvjeta i pravila korištenja

Ozon Media d.o.o zadržava pravo izmjene bilo kojeg dijela web i mobilnog servisa Pauze.hr, kao i izmjenu Uvjeta korištenja ili Politike zaštite osobnih podataka, a sve promjene stupaju na snagu odmah nakon objave na web stranici Pauze.hr.

Vaša je odgovornost uputiti se na Uvjete korištenja kad god pristupate web i mobilnom servisu Pauza.hr. Svaki put kad pristupate Pauzi.hr, pristajete na navedene Uvjete korištenja i Politiku zaštite osobnih podataka koji će se povremeno mijenjati ili dopunjavati, u namjeri pružanja što bolje usluge našim korisnicima i partnerskim restoranima.

 

Sva dodatna pitanja možete poslati na e-adresu: pauza@pauza.hr, a mi ćemo vam odgovoriti najkasnije 48 sati nakon zaprimljene e-poruke.

 

Povratak na odabir restorana – pauza.hr

 

Zadnja izmjena: 15. svibnja 2018.

 

Pauza.hr - web i mobilni servis

Web i mobilni servis Pauza.hr omogućuje vam jednostavno i brzo naručivanje hrane iz velikog broja restorana u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Velikoj Gorici. Odlična ponuda jela, pregledni jelovnici, ocjene i preporuke korisnika - sve na jednom mjestu!

Dobar tek!

Kako naručiti hranu online

Slijedite ove korak-po-korak upute i krenite u naručivanje hrane online.

Mogućnosti za restorane

Imate restoran ili catering i pružate uslugu dostave hrane? Postanite partner našeg web i mobilnog servisa za naručivanje hrane online. Više

close

Bok ,
Pauza ima novo sučelje za lakše pretraživanje restorana koji dostavljaju na tvoju adresu. Molimo te da ažuriraš svoje podatke za dostavu kako bi tvoje korisničko iskustvo bilo što bolje.
Dobar tek želi ti Pauza!