Uvjeti i pravila korištenja

 

Korištenjem Pauza.hr web i mobilnog servisa za naručivanje hrane i pića, suglasni ste s uvjetima korištenja, stoga molimo da ih pažljivo pročitate.

Ime i autorska prava

Ime web i mobilnog servisa Pauza je registrirani žig pri DZIV za usluge u razredima 35,39 i 43 iz Međunarodne klasifikacije proizvoda i usluga. Cjelokupan sadržaj na Pauza.hr, kao što su tekstovi, grafike, logotip, fotografije i programski kodovi vlasništvo su tvrtke Ozon Media d.o.o.

OZON MEDIA d.o.o.
Radnička cesta 47
10000 Zagreb
Hrvatska
OIB HR73891835248
www.ozonmedia.com.hr

Kopiranje, preprodaja, izdavanje i/ili izmjene bilo kojeg dijela web portala bez suglasnosti tvrtke Ozon Media d.o.o. strogo je zabranjeno.

Korisnički račun

Kao registrirani korisnik web i mobilnog servisa Pauza.hr, odgovorni ste za održavanje i povjerljivost podataka vezanih za vaš korisnički račun, lozinke te ograničavanje pristupa vašem kompjuteru i prihvaćate odgovornost za sve aktivnosti unutar vašeg korisničkog računa.

Korisnikov račun će biti automatski blokiran onim korisnicima koji nemaju potpune podatke u svojoj registraciji za dostavu hrane - ili - ako dođe do bilo kakve zlouporabe web i mobilnog servisa Pauza.hr od strane korisnika.

Osobni podaci

Osobni podaci prikupljeni ili dodijeljeni na ili u vezi s našim web i mobilnim servisom bit će korišteni isključivo u skladu s Politikom zaštite privatnosti Pauza.hr.

Kako bi koristili Pauza.hr svi podaci korisnika moraju biti ispravni. Administratori imaju pravo ažurirati neispravne ili nepotpune podatke korisnika.  

Cijene online naručivanja hrane

Usluga online naručivanja hrane na web i mobilnom servisu Pauza.hr ne naplaćuje se. Plaćate cijenu hrane i pića koja je navedena prilikom naručivanja. Neki Restorani članovi mogu naplatiti uslugu dostave, što je jasno navedeno prilikom naručivanja.

Cijene i proizvodi koje nude Restorani

Svi podaci na web i mobilnom servisu Pauza.hr, vezano za cijene, specifikacije i raspoloživost proizvoda dobiveni su od strane Restorana članova.

Postoji mogućnost da se podaci na Pauza.hr razlikuju od onih koji su navedeni na jelovniku Restorana. Web i mobilni servis Pauza.hr nije odgovoran za navedene cijene niti kvalitetu naručenih proizvoda.

Dostava

Dostavu naručene hrane i pića obavljaju Restorani članovi i njihove dostavne službe. Dostavu Restoran može naplatiti kao dio svoje usluge. U tom slučaju korisniku će biti jasno istaknuta cijena dostave na stranici Restorana prilikom naručivanja te u košarici prilikom potvrđivanja narudžbe.

Provjera narudžbe

Nakon što izvršite narudžbu koristeći usluge web i mobilnog servisa Pauza.hr, postoji mogućnost da Restoran zatraži dodatnu provjeru ili informacije od vas prije prihvaćanja narudžbe te je ovlašten stupiti s vama u kontakt kako bi izvršio takvu provjeru. Restoran zadržava pravo odbiti bilo koju narudžbu, i/ili ograničiti količine bilo koje narudžbe.

Načini plaćanja

Korisnici web servisa Pauza.hr mogu birati između nekoliko način plaćanja. Plaćanje može biti gotovinsko prilikom preuzimanja narudžbe, karticama prilikom preuzimanja narudžbe putem POS aparata u vlasništvu Restorana, online karticama putem web i mobilnog servisa Pauza.hr. U slučaju odabira plaćanja online karticama korisnik je dužan unijeti podatke kartice u za to predviđena polja.

Kada korisnik odabere način plaćanja: Online, Pauza.hr putem sustava WSPay provodi predautorizaciju, odnosno provjeru kartice kako bi se utvrdilo je li aktivna i ima li na njoj dovoljno sredstava za transakciju koju korisnik želi obaviti. 

Takva predautorizacija je vidljiva na pregledu transakcija kao rezervacija iznosa, odnosno -(iznos transakcije) REZERVACIJA. U tom trenutku Vaša kartica još uvijek nije terećena za taj iznos.

Nakon toga korisnik nastavlja na posljednji korak narudžbe, a to je komunikacija s restoranom oko dostupnosti jela i vremena dostave.

U slučaju da je narudžba otkazana od strane restorana ili korisnika, prelazi se u proces otpuštanja rezerviranog iznosa i kartica neće biti terećena.

Također, restoran može prihvatiti samo dio korisnikove narudžbe u čijem slučaju se postupa isto kao i u prethodno navedenim situacijama, započinje proces otpuštanja rezerviranog iznosa i naplaćen će biti samo onaj dio koji je prihvaćen.

Dodatno, korisnici mogu plaćati korištenjem Pauza kupona u odabranim Restoranima.

Izdavanje računa

Restoran izdaje račun dok je Pauza samo posrednik u procesu naručivanja i naplati onda kada korisnik odabere online plaćanje karticama kao način plaćanja.

Pravila korištenja kupona

Uz svaki kupon jasno će biti istaknuti uvjeti korištenja.

Dodijeljeni kupon možete iskoristiti samo jednom, osim ako nije drugačije navedeno.

Kupon se može iskoristiti upisivanjem kupon kȏda pod kojim je dodijeljen pri potvrđivanju narudžbe.

Klikom na „provjeri“ bit ćete obaviješteni o prihvaćanju kupona – kupon može biti valjan i nevaljan. Ukoliko kupon nije valjan, takvu obavijest ćete i dobiti. To se može dogoditi iz nekoliko razloga (isteklo je vrijeme iskoristivosti, kupon je naveden pod krivim imenom, nije dovoljan iznos košarice…)

Popusti se ne mogu kombinirati. To znači da ako restoran daje vlastiti cjenovni popust na određene iznose i korisnik taj uvjet ispuni, njegov popust ima prioritet te se u ovom slučaju kupon neće moći primijeniti. U ovom slučaju kupon možete iskoristiti drugom prilikom pod uvjetom da i dalje ispunjava kriterije pod kojim je dodijeljen (rok iskoristivosti, minimalni iznos košarice i slično)

Kupon koji se može iskoristiti pod uvjetom da korisnik ispuni košaricu s određenim iznosom, mora ispunjavati taj uvjet sve do same potvrde narudžbe od korisnika i od restorana. Ukoliko restoran odbije narudžbu ili jelo unutar same narudžbe čime iznos košarice postaje nedovoljan za iskorištavanje kupona, kupon postaje nevaljan. U tom slučaju narudžba se može iskoristiti bez kupona ili se može ponoviti pod uvjetima koji su potrebni za iskoristivost kupona.

U postavkama korisničkog računa pod pregledom narudžbi možete u svakom trenutku pogledati s kojom narudžbom ste iskoristili dodijeljeni kupon.

Postavljanje komentara

Komentiranje je dobrodošlo. :)

Da biste komentirali i ocjenjivali uslugu restorana morate biti registrirani korisnik Pauze.

  1. Vlasnici i djelatnici restorana ne mogu pisati komentare.

  2. Komentirati i ocjenjivati uslugu restorana iz kojega ste naručili hranu možete na temelju stečenog dojma koji se odnosi na uslugu dostave, kvalitetu same hrane, pakiranje te profesionalnost i uslužnost osoblja.

  3. Komentar možete ostaviti najkasnije 3 dana od zadnje narudžbe u tom restoranu.

  4. Maksimalna dužina komentara je 500 znakova.

  5. Potičemo i pozdravljamo sve komentare koji su pisani na konstruktivan način s dobrom namjerom kako bi restoran mogao učiti iz svojih pogrešaka i zahvaljujući komentarima mogao poboljšati svoju uslugu.

  6. Komentari koji sadrže bilo koji oblik komercijalnog poticanja, lančanog i masovnog mailinga te bilo koji oblik spama bit će izbrisani.

  7. Na komentar vam može odgovoriti Admin ili Restoran.

  8. Pauza.hr zadržava pravo uklanjanja svih onih komentara koje smatra neprimjerenima ili opravdano sumnja na kršenje nekih od pravila komentiranja.

  9. Pauza.hr zadržava pravo moderiranja komentara.

  10. Pauza.hr zadržava pravo cenzuriranja (dijelova) komentara.

  11. Pauza.hr će u iznimnim slučajevima, kada se restoran tereti za povredu sanitarnih mjera, komentar ukloniti sa svojih stranica, te nastupiti kao posrednik između restorana i korisnika do razrješenja situacije koja je dovela do takvog komentara.

  12. Korisnicima koji će kršiti pravila komentiranja na Pauza.hr onemogućit ćemo ostavljanje komentara i ocjena.

  13. Želite li izmijeniti ili izbrisati komentar pišite nam na pauza@pauza.hr i mi ćemo to učiniti za vas.

 NEMOJTE:

  1. pisati VELIKIM slovima.

  2. pisati vulgarne, rasističke, seksističke, homofobne komentare.

  3. pisati prijetnje.

  4. pisati uvrede na vjerskoj osnovi.

  5. pozivati korisnike na bojkot restorana.

  6. lijepiti linkove, isti će biti automatski izbrisani iz komentara i neće se prikazati. Na ovaj način štitimo Pauzu od raznih štetnih spam linkova.

  7. pisati reklame niti oglase.

  8. pisati imena trgovačkih marki.

  9. pisati komentare poput „katastrofa“, „bez veze“, „odlično“, „5+“ ili komentare praznog sadržaja. Ako ste bili zadovoljni napišite zašto ste bili zadovoljni, ako niste bili zadovoljni, napišite zašto niste, odnosno što je moglo biti bolje.

Mi ne želimo micati kritike, no kako bismo bili sigurni da je Pauza.hr mjesto za izricanje mišljenja na konstruktivan način, morat ćemo povući crtu između kritike i buke, uvreda, neutemeljenih optužbi i govora mržnje.

Objavljivanje komentara na Pauza.hr je urednička odluka i mi smo ti koji će u konačnici imati zadnju riječ nad time što će se i koliko moderirano prikazati na našim stranicama.

Stavovi i mišljenja izražena u komentarima od strane korisnika Pauza.hr ne odražavaju nužno stavove i mišljenja društva OZON MEDIA niti njegovog osoblja.

Kako se odjaviti s web servisa Pauza.hr?

Ukoliko želite odjaviti svoj korisnički račun s našeg web servisa pošaljite nam e-mail na pauza@pauza.hr i naši administratori će vas odmah odjaviti.

Ostalo

Postoji mogućnost da stranice restorana sadrže greške ili propuste vezano za opis, cijene ili raspoloživost proizvoda. Pauza.hr zadržava pravo izmjene i ispravka grešaka i propusta bez prethodne najave. Pauza.hr također zadržava pravo brisanja bilo kojeg ponuđenog proizvoda ili usluge u slučaju greške ili propusta u opisu ili nekog drugog razloga.

Ograničenje odgovornosti

Pauza.hr posreduje u naručivanju hrane te ne odgovara za kvalitetu hrane, usluge i dostave. U nadležnosti je samih restorana da brinu o kvaliteti hrane i usluge, neovisno naručuje li se hrana putem Pauza.hr web servisa, telefonskim putem ili se konzumira u restoranu. 

Ozon Media d.o.o. ne jamči da će web i mobilni servis Pauza.hr biti neprekidan ili bez grešaka. Ovo ograničenje primjenjuje se na bilo koju štetu ili povredu nastalu prilikom pojavljivanja grešaka, prekida, kašnjenja u prijenosu podataka, računalnih virusa, ili pada Internet mreže.

Način podnošenja prigovora i reklamacije

U slučaju nezadovoljstva uputite nam prigovor.

Omogućujemo podnošenje pisanog prigovora putem pošte na gore navedenu adresu sjedišta društva te putem e pošte na pauza@pauza.hr. Kako bismo bili sigurni o kojoj narudžbi je riječ, molimo da prilikom podnošenja prigovora navedete datum i broj narudžbe te svoje korisničko ime, e-mail adresu i/ili broj telefona verificiran u vašem korisničkom računu. Sve te informacije možete vidjeti u svom korisničkom računu. Potvrdit ćemo primitak i odgovoriti na isti u zakonskom roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.

Rezolucija EU Komisije o online rješavanju sporova

Detaljnije o rezoluciji EU Komisije vezano za rješavanje online sporova možete pogledati na ovom linku EU Consumers website

Izmjene ovih Uvjeta i pravila korištenja

Ozon Media d.o.o zadržava pravo izmjene bilo kojeg dijela web i mobilnog servisa Pauza.hr, kao i izmjenu ovih Uvjeta korištenja ili Politike zaštite osobnih podataka, i sve te promjene stupaju na snagu, čim se postave online.

Vaša je odgovornost uputiti se na Uvjete korištenja kad god pristupate web i mobilnom servisu Pauza.hr. Svaki put kad pristupate Pauza.hr, pristajete na navedene Uvjete korištenja i Politiku zaštite osobnih podataka koji će se povremeno mijenjati ili dopunjavati, u namjeri pružanja što bolje usluge našim korisnicima i partnerskim restoranima.

 

 

Zadnja izmjena: 23.10.2017.

 

Pauza.hr - web i mobilni servis

Web i mobilni servis Pauza.hr omogućuje vam jednostavno i brzo naručivanje hrane iz velikog broja restorana u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Velikoj Gorici. Odlična ponuda jela, pregledni jelovnici, ocjene i preporuke korisnika - sve na jednom mjestu!

Dobar tek!

Kako naručiti hranu online

Slijedite ove korak-po-korak upute i krenite u naručivanje hrane online.

Mogućnosti za restorane

Imate restoran ili catering i pružate uslugu dostave hrane? Postanite partner našeg web i mobilnog servisa za naručivanje hrane online. Više