Često postavljena pitanja

Ti pitaš. Mi odgovaramo.

Često postavljena pitanja

Ti pitaš. Mi odgovaramo.


Kako mogu naručiti hranu putem interneta?

Unesi svoju adresu i pogledaj koji restorani dostavljaju na tvoju adresu.

Koji su koraci naručivanja?

Odaberi restoran koji dostavlja na tvoju adresu i dodaj u košaricu jela koja želiš naručiti. Želiš ekstra dodatak ili prilog uz svoje jelo? Moći ćeš ih označiti pri odabiru jela. Kad dovršiš svoju narudžbu, jednostavno klikni “kupi” i tvoja se narudžba automatski šalje restoranu.

Za koliko će vremena stići moja narudžba?

Restoran će ti potvrditi vrijeme dostave koje će se pojaviti na tvom zaslonu.

Što ako želim izmijeniti ili otkazati svoju narudžbu?

Najbolje je izravno nazvati restoran i reći im što želiš. Što prije nazoveš, to je vjerojatnije da ćeš dobiti željene promjene. Njihov broj možeš naći u e-mailu kojim smo ti potvrdili da je tvoja narudžba prihvaćena.

Kako mogu znati je li moja narudžba prihvaćena?

Primit ćeš e-mail koji potvrđuje tvoju narudžbu. Čim dobiješ potvrdu svoje narudžbe, restoran je primio tvoj zahtjev i već je počeo pripremati hranu.
Ako iz bilo kojeg razloga restoran ne može prihvatiti tvoju narudžbu, bit ćeš obaviješten/a prije završne faze narudžbe.
Ako ti e-mail nije stigao, provjeri nalazi li se poruka u neželjenoj pošti (spamu).

Plaćam li više ako naručujem preko servisa Pauza.hr?

Ne. Plaćaš istu cijenu koju bi platio/la da naručuješ telefonski. Naše su usluge za tebe potpuno besplatne. U slučaju da si primijetio/la da je cijena na servisu Pauza.hr ipak nešto viša od cijene u restoranu, molimo te da nam to javiš jer se u tom slučaju radi o kršenju partnerskog dogovora između nas i restorana što nije pošteno prema našem korisniku i trudimo se da se svi partneri pridržavaju tog dogovora.

Trebam li imati karticu?

Ne trebaš. Postoji mogućnost online plaćanja karticom, ali postoji i mogućnost gotovinskog plaćanja dostavljaču prilikom preuzimanja dostave.