Česta pitanja

Imate neko pitanje za nas? Ovdje možete pronaći puno odgovora!

 

Nadamo se da ćete naći odgovor i na vaše pitanje. Ipak, ukoliko nas želite pitati nešto sasvim drugačije, slobodno nam pišite pauza@pauza.hr - odgovorit ćemo vam što prije je moguće.

 

 

 Čemu služi Pauza.hr?

Web i mobilni servis Pauza.hr omogućuje vam jednostavno i zabavno naručivanje hrane iz velikog broja restorana u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Velikoj Gorici. Odlična ponuda jela, pregledni jelovnici, ocjene i preporuke korisnika - sve na jednom mjestu!

 

 Na koji način ću naručiti hranu?

Pauza.hr funkcionira vrlo jednostavno, samo slijedite ove korak-po-korak upute i krenite u naručivanje!

 

Kako ću znati da je restoran primio moju narudžbu?

Nakon što ste naručili hranu vaša narudžba se trenutno šalje restoranu.

Restoran će potvrditi vašu narudžbu u najkraćem roku (na web stranici i e-mailom) s procjenom vremena dostave.

 

Postoji li minimalna narudžba?

Da, svaki restoran određuje iznos minimalne narudžbe za pojedini kvart.

 

Koliko traje dostava hrane?

Nakon što pošaljete narudžbu restoran će vam poslati potvrdu s procjenom vremena dostave.

 

Što ako želim otkazati svoju narudžbu?

Nakon što ste poslali svoju narudžbu restoran će u najkraćem roku poslati odgovor. Ako se predomislite, možete je otkazati u roku od 2 minute klikom na link "Otkaži narudžbu".

 

Koji je način plaćanja narudžbe?

Naručena jela plaćate u gotovini dostavljaču. Neki restorani imaju mogućnost naplate putem mobilnih čitača bankovnih kartica (također dostavljaču prilikom dostave).

 

Mogu li u istom trenutku naručiti hranu iz više restorana?

Da! Možete istovremeno naručiti iz jednog, dva ili nekoliko restorana koji imaju dostavu na vašu adresu. Jednostavno dodajte u svoju košaricu jela iz koliko god želite restorana. Vaša narudžba će biti trenutno poslana u sve odabrane restorane.

 

Mogu li naručivati s dvije različite adrese?

Da! S vašim accountom možete naručivati s jedne, dvije ili više adresa (npr. od doma, s posla,...).  

 

Na koji način mogu ocjenjivati i komentirati restorane?

Da biste komentirali i ocjenjivali restorane morate biti registrirani korisnik. 

  
Važne napomene vezano za komentiranje:

 

  Moguće je komentirati i ocjenjivati samo onaj restoran iz kojeg ste naručili hranu, najkasnije 3 dana od zadnje narudžbe. 

  Moguće je samo jednom komentirati dostavljenu hranu.

  Komentari se pregledavaju od strane administratora u cilju zaštite kvalitete javnog govora kojeg Pauza.hr cijeni i potiče te mogu biti moderirani. Komentari koji sadrže uvrede ili bilo koji oblik netolerancije bit će obrisani. 

  Nemojte pisati komentare VELIKIM slovima.

 

 

Mogu li promjeniti svoje kontakt podatke i lozinku?

Da, nakon logiranja u postavkama vašeg korisničkog računa možete urediti svoje kontakt podatke.

 

Pauza.hr - web i mobilni servis

Web i mobilni servis Pauza.hr omogućuje vam jednostavno i brzo naručivanje hrane iz velikog broja restorana u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Velikoj Gorici. Odlična ponuda jela, pregledni jelovnici, ocjene i preporuke korisnika - sve na jednom mjestu!

Dobar tek!

Kako naručiti hranu online

Slijedite ove korak-po-korak upute i krenite u naručivanje hrane online.

Mogućnosti za restorane

Imate restoran ili catering i pružate uslugu dostave hrane? Postanite partner našeg web i mobilnog servisa za naručivanje hrane online. Više