Česta pitanja

 

Imate pitanje za nas? Pronađite odgovor kojeg tražite!

 

Ovdje ćete pronaći mnoge odgovore na često postavljena pitanja, no ako nas želite pitati nešto sasvim drugačije - slobodno nam pišite na pauza@pauza.hr, a mi ćemo vam odgovoriti unutar 48 sati.

 

 

 Čemu služi Pauza.hr?

Web i mobilni servis Pauza.hr omogućuje vam jednostavno i zabavno naručivanje hrane iz više od 100 restorana diljem Hrvatske. Odlična ponuda jela, pregledni jelovnici, ocjene i preporuke korisnika - sve na jednom mjestu!

Nema nas u vašem gradu? Pošaljite nam e-poruku na pauza@pauza.hr i recite nam iz kojeg ste grada i koji su vaši omiljeni restorani iz kojih biste voljeli naručivati hranu.

 

 Na koji način mogu naručiti hranu?

Pauza.hr funkcionira vrlo jednostavno, slijedite korak-po-korak upute i započnite s naručivanjem!

 

Kako ću znati je li restoran zaprimio moju narudžbu?

Nakon što potvrdite narudžbu hrane, vaša će narudžba biti poslana restoranu.

Na internetskoj stranici će se, u pop up prozoru, pojaviti potvrda vaše narudžbe s procjenjenim vremenom dostave. Potom ćete istu potvrdu narudžbe zaprimiti i na e-adresu kojom ste se registrirali na servis. Ako niste zaprimili e-poruku, provjerite neželjenu poštu (spam).

 

Postoji li minimalna narudžba?

Postoji. Svaki restoran određuje iznos minimalne narudžbe, a mi se trudimo omogućiti vam naručivanje po što povojnijim cijenama. Cijene ovise o udaljenosti restorana i adrese na koju naručujete dostavu hrane.

 

Koliko traje dostava hrane?

Uz svaku potvrdu vaše narudžbe, dobit ćete obavijest o procjenjenom vremenu dostave koja će vam biti prikazana na internetskoj stranici te će biti poslana na vašu e-adresu.

 

Što ako želim otkazati svoju narudžbu?

Nakon što ste potvrdili svoju narudžbu restoran će u roku od 3 minute poslati svoj odgovor / potvrdu. Ako se predomislite, narudžbu možete otkazati u roku od 2 minute klikom na link "Otkaži narudžbu".

 

Kako mogu platiti narudžbu?

Naručena jela možete platiti gotovinom, karticom ili online. Najčešće je gotovinsko plaćanje dostavljaču, no neki restorani imaju mogućnost naplate putem mobilnih čitača bankovnih kartica (pos uređaja). Takvu vrstu uplate vršite pri preuzimanju dostave hrane.

Većina restorana nudi i mogućnost plaćanja putem interneta. U tom je slučaju korisnik dužan unijeti podatke kartice u za to predviđena polja. Također, u nekim je restoranima moguće platiti i Pauza kuponima.

Restorane možete segmentirati prema načinu plaćanja, odabirom neke od kategorija: Svi, Gotovina, POS ili Online.

 

Mogu li u istom trenutku naručiti hranu iz više restorana?

Možete! Možete istovremeno naručiti iz jednog, dva ili nekoliko restorana koji imaju dostavu na vašu adresu. Jedino što trebate napraviti je dodati u ˝košaricu˝ jela iz željenih restorana. Vaša će narudžba u istom trenutku biti poslana u odabrane restorane.

 

Mogu li naručivati s dvije različite adrese?

Možete! S vašim korisničkim računom možete naručivati s jedne, dvije ili više adresa (npr. od doma i s posla). Jedino što trebate učiniti je, pri novoj narudžbi, promijeniti adresu dostave.

Adresu dostave možete mijenjati nebrojeno puta, no pri jednoj narudžbi mora postojati jedna adresa dostave jer ne postoji mogućnost istovremenog dostavljanja na više adresa.

 

Na koji način mogu ocjenjivati i komentirati restorane?

Da biste komentirali i ocjenjivali restorane morate biti registrirani korisnik. Postoje dva načina komentiranja. Prvi je da pronađete restoran iz kojeg ste naručili hranu te otvorite kategoriju ''Pošalji komentar'', a drugi način je da uđete u ''Moje narudžbe'', pronađete narudžbu koju želite komentirati te klikom na ikonu olovčice ostavite komentar.

Potičemo i pozdravljamo sve komentare koji su pisani na konstruktivan način, s dobrom namjerom, kako bi restoran mogao učiti iz svojih pogrešaka te kako bi zahvaljujući vašim komentarima mogao poboljšati svoju uslugu.

  
Važne napomene za komentiranje:

 

  Moguće je komentirati i ocjenjivati samo onaj restoran iz kojeg ste naručili hranu, najkasnije 3 dana od posljednje narudžbe. 

  Moguće je samo jednom komentirati dostavljenu hranu.

  Komentari mogu biti moderirani te se pregledavaju od strane administratora u cilju zaštite kvalitete javnog govora kojeg Pauza.hr cijeni i potiče. Komentari koji sadrže uvrede ili bilo koji oblik netolerancije bit će obrisani. 

  Nemojte pisati komentare VELIKIM slovima.

 

Mogu li promjeniti svoje kontakt podatke i lozinku?

Možete. Nakon logiranja, u postavkama vašeg korisničkog računa možete urediti svoje kontakt podatke.

 

Povratak na odabir restorana – pauza.hr

Pauza.hr - web i mobilni servis

Web i mobilni servis Pauza.hr omogućuje vam jednostavno i brzo naručivanje hrane iz velikog broja restorana u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Velikoj Gorici. Odlična ponuda jela, pregledni jelovnici, ocjene i preporuke korisnika - sve na jednom mjestu!

Dobar tek!

Kako naručiti hranu online

Slijedite ove korak-po-korak upute i krenite u naručivanje hrane online.

Mogućnosti za restorane

Imate restoran ili catering i pružate uslugu dostave hrane? Postanite partner našeg web i mobilnog servisa za naručivanje hrane online. Više

close

Bok ,
Pauza ima novo sučelje za lakše pretraživanje restorana koji dostavljaju na tvoju adresu. Molimo te da ažuriraš svoje podatke za dostavu kako bi tvoje korisničko iskustvo bilo što bolje.
Dobar tek želi ti Pauza!