8 namirnica koje popravljaju raspoloženje

Treba izdržati siv, mračan, hladan i dug siječanj. Izlazimo iz kuće po mraku, vraćamo se po mraku. Hladno je, a u prosincu se bar možemo veseliti blagdanima. Sad nam ne preostaje nego plaćati račune za prosinačku rastrošnost.

8 namirnica koje popravljaju raspoloženje Pauza.hr

Srećom, priroda nam priskače u pomoć zdravim namirnicama koje će popraviti naše raspoloženje. Pogledajte kojih je to 8 superjunaka koji se bore protiv zimskog sna i depresije.

1. Banane

Banane sadrže triptofan, esencijalnu aminokiselinu koju tijelo pretvara u serotonin, a on vam pomaže da se osjećate opušteno i sretno.

2. Puretina

Puretina je namirnica najbogatija triptofanom – zato vam se i zaspi nakon božićne purice. Imate li ostataka blagdanske purice u zamrzivaču, sada je vrijeme da je izvadite i uživate.

3. Origano

Origano je dobio ime po grčkim riječima “oros“ što znači “planina“ i “ganos“ što znači “sreća“. Pametnima dosta.

4. Rajčice

Rajčice su bogate likopenom, sastojkom koji pomaže u borbi protiv upala, što može biti povezano sa stresom. Zanimljivo, u tome će vam najviše pomoći cherry-rajčice jer se većina likopena nalazi u kori rajčice, tako da ćete s manjim rajčicama pojesti i više kore.

5. Orašasti plodovi

Proteini vam daju energiju, vitamin E vam pomaže u borbi protiv stresa, a omega-3 masne kiseline klinički se koriste u liječenju depresije. Uz to su zdravija grickalica od čipsa i keksa.

6. Plava riba

Još jedan odličan izvor omega-3 masnih kiselina koje dokazano poboljšavaju rad živčanog sustava u tri područja mozga povezanih s raspoloženjem.

7. Suncokretove sjemenke

Pojedite šaku suncokretovih sjemenki i one će vašem tijelu pomoći pri proizvodnji dopamina, neurotransmitera koji sudjeluje u kontroli zadovoljstva u mozgu.

8. Čaj od kamilice

Svaka baka zna da će vas čaj od kamilice smiriti i pomoći vam da zaspite. A to su potvrdila i znanstvena istraživanja.

Napišite komentar

Email neće biti objavljen. Neophodno je popuniti sva polja *

*

Na vrh stranice